Toggle navigation
Information Technology Service Center, Chiang Mai University
สำนักบริการเทคโนโลยีสารสนเทศ มหาวิทยาลัยเชียงใหม่
Voice of Customer System
Report/Suggestion
สำนักบริการเทคโนโลยีสารสนเทศ มหาวิทยาลัยเชียงใหม่
Information Technology Service Center, Chiang Mai University
STEP 1. User Guidelines
STEP 2. File a report/suggestion
Finished
Please fill out all the required information
(*)
Type
(*)
Report
Suggestion
Question
Compliments
Immoralities
Basic information
Firstname-Lastname(Optional)
นามสกุลผู้ร้องเรียน
(*)
Male
Female
Email (the changes will be notified via email)(Optional)
Telephone(Optional)
Please fill out your email and telephone number. You may be contacted for further information and/or be notified about the progress via email.
Current status
(*)
ไม่ระบุ (Not Specified)
นักศึกษา (Student)
บุคลากร (Staff)
บุคคลทั่วไป (General Public)
ศิษย์เก่า (Alumni)
ระบบกำลังประมวลผล...
Detail about the report
Cateogy
(*)
---------- โปรดระบุ -----------
VDI
Jumbo Net
บริการซอฟต์แวร์ Antivirus
CMU Account
CMU VPN
Web Hosting
Personal Web Hosting
CMU Channel
CMU Cute Ajarn
CMU MIS
CMU e-Document
CMU e-Planning
CMU BI
CMU License
CMU Mail (MS Outlook)
CMU SIS
CMU e-Learning
Online English
Azure Dev Tools for Teaching
Autodesk
Mailgroup
CMU Guest Account
eduroam
New Media Studio
ITSC Corner
Data Center
Training
ITSC Room
One Stop Services
MS Teams
Zoom
ระบบ มคอ. (TQF) , หลักสูตร
อื่นๆ(Other)
จริยธรรม
Smart Office: TOR/JA (หน่วยงานต้นแบบ)
Microsoft 365
ข้อเสนอแนะระบบประเมินการเรียนการสอน
Details
(*)
ข้อเสนอแนะในทางแก้ไข
Privacy
(*)
I do not wish for this information to be shared
I agree for this information to be shared
Pictures and file of the report. No more than 3 files.
All file must be no more 20 MB
(gif, jpeg, png, jpg, doc, docx, xls, xlsx, pdf, ppt, pptx, txt, csv)
1.
This file must be no more 20 MB
2.
This file must be no more 20 MB
3.
This file must be no more 20 MB